VOIP als vervanging KPN

Voor beginners, geen vraag is te gek om hier te stellen

Moderator: Moderators

VOIP als vervanging KPN

Berichtdoor Emiel » ma maart 13 13:26

Zijn er nu (naar jullie aller ervaringen) nou VOIP aanbieders die een concrete vervanging zijn voor KPN, via een willekeurige DSL provider (ok, Demon als je het weten wilt :wink: ) :?:

Ik zoek nl. een reden om de aankoop van een Draytek Vigor 2800VG te verantwoorden...
DUS
Emiel

Berichtdoor liberte » ma maart 13 18:11

Voor mij gaat er niets boven voipbuster werkt goed als vervanger van KPN en is goedkoper.
liberte

Berichtdoor DeGrijze » wo maart 15 17:21

Kortom VoipBuster rulez 8)

Gerard
DeGrijze

Berichtdoor masterofvoip » vr jul 14 13:42

Ik heb al een tijdje VoIP via Voicedata. Dit werkt echt goed. Goede spraakkwaliteit en kan ook faxen via hun netwerk.
masterofvoip

Re: VOIP als vervanging KPN

Berichtdoor McVoIP » do aug 03 18:15

Emiel schreef:Zijn er nu (naar jullie aller ervaringen) nou VOIP aanbieders die een concrete vervanging zijn voor KPN, via een willekeurige DSL provider (ok, Demon als je het weten wilt :wink: ) :?:

Ik zoek nl. een reden om de aankoop van een Draytek Vigor 2800VG te verantwoorden...

Hmm.. kijk eens op de site van Smart-Tel.. staat een Digitale Adviseur op en het een en ander aan wetenswaardig leesvoer.

N.B.: uit eigen ervaring deed de 2900VG het niet zo denderend. Fantastisch als VPN-router met gierend veel configuratiemogelijkheden (meer dan 3 jaar in gebruik nu). Alleen de Voice was net of er een frituurpan in de keuken stond te bakken.
/P
Er is maar 1 manier om VoIP te implementeren... de goede ;-)
McVoIP

Keer terug naar Startpunt